Felanmälan avseende utskrifter

Senast ändrad: 13 januari 2023

Felanmälan ska ske till IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller via e-post it-stod@slu.se

Felanmälan kan ske direkt av enskilda användare.

OBS - Vid felanmälan skall anges följande:

Användarnamn
Mobilnummer
Maskinens namn (står på etiketten på framsidan av maskinen)
Tidpunkt
Symptom på felet

Notera att anmälan om låg tonernivå inte behöver anmälas. Påfyllning sker automatiskt.

Besökare i SLU-biblioteket felanmäler vid lånedisken.

 

Reklamationer

Reklamation av dåliga utskrifter lämnas till IT-stöds ServiceDesk
och täcks oftast av Utskriftsgarantin.

Kontakta IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller skicka mail till
support@slu.se

 

Utskriftsgaranti

Dåliga utskrifter/kopior reklameras till IT-stöds ServiceDesk
alternativt till SLU bibliotekets lånediskar.

Mot uppvisande av de dåliga utskrifterna/kopiorna återfås det utlagda beloppet som en påläggning av utskriftskredit för användaren.


Kontaktinformation

IT-Support Servicedesk, SLU

Direktsupport: 018-67 6600 tonval 
Öppet 08.00-16.00

Webb: support.slu.se
Mail: support@slu.se