Kontaktinformation
IT-Support Servicedesk, SLU
Direktsupport: 018-67 6600 tonval 1
Öppet 08.00-16.00
Webb: support.slu.se
Mail: support@slu.se
Felanmälan ska ske till IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller via e-post it-stod@slu.se
Felanmälan kan ske direkt av enskilda användare.
OBS - Vid felanmälan skall anges följande:
Användarnamn
Mobilnummer
Maskinens namn (står på etiketten på framsidan av maskinen)
Tidpunkt
Symptom på felet
Notera att anmälan om låg tonernivå inte behöver anmälas. Påfyllning sker automatiskt.
Besökare i SLU-biblioteket felanmäler vid lånedisken.
Reklamation av dåliga utskrifter lämnas till IT-stöds ServiceDesk
och täcks oftast av Utskriftsgarantin.
Kontakta IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller skicka mail till
support@slu.se
Utskriftsgaranti
Dåliga utskrifter/kopior reklameras till IT-stöds ServiceDesk
alternativt till SLU bibliotekets lånediskar.
Mot uppvisande av de dåliga utskrifterna/kopiorna återfås det utlagda beloppet som en påläggning av utskriftskredit för användaren.
IT-Support Servicedesk, SLU
Direktsupport: 018-67 6600 tonval 1
Öppet 08.00-16.00
Webb: support.slu.se
Mail: support@slu.se