24 feb

Zoom, Alnarp

seminarier, workshops |

Välkomna till Institutionen för Sydsvensk skogsvetenskaps föreläsningsserie. Seminarium med Arun Bose, . "Basing Silvicultural Decisions on Quantitative Understanding of Forest Ecosystems". Föredraget hålls på engelska.

Föredrag av Arun Bose 24 februari kl. 14.00. Arun är forskare vid Swiss Federal Research Institute WSL, Switzerland and Forestry and Wood Technology Discipline, Khulna University, Bangladesh."Basing Silvicultural Decisions on Quantitative Understanding of Forest Ecosystems" Föredraget kan följas via Zoom och förhoppningsvis även i salen Silvicum. Om någon utanför Institutionen eller försöksparkerna vill lyssna på föredraget, kontakta:

Patrick Sherwood - patrick.sherwood@slu.se

Narayanan Subramanian -narayanan.subramanian@slu.se