Felanmälan avseende utskrifter

Senast ändrad: 11 september 2024

Felanmälan ska ske till IT-support ServiceDesk på tfn 018-676600 eller via e-post support@slu.se

Felanmälan kan ske direkt av enskilda användare.

OBS - Vid felanmälan skall anges följande:

Användarnamn
Mobilnummer
Maskinens namn (står på etiketten på framsidan av maskinen)
Tidpunkt
Symptom på felet

Notera att anmälan om låg tonernivå inte behöver anmälas. Påfyllning sker automatiskt.

Reklamationer

Reklamation av dåliga utskrifter lämnas till IT-supports kundmottagning
och täcks oftast av Utskriftsgarantin.

Kontakta IT-support ServiceDesk på tfn 018-676600 eller skicka mail till
support@slu.se

 

Utskriftsgaranti

Dåliga utskrifter/kopior reklameras till IT-supports kundmottagning.

Mot uppvisande av de dåliga utskrifterna/kopiorna återfås det utlagda beloppet som en påläggning av utskriftskredit för användaren.


Kontaktinformation

IT-Support Servicedesk, SLU

Direktsupport: 018-67 6600 tonval 
Öppet 08.00-16.00

Webb: support.slu.se
Mail: support@slu.se