Studenthälsans drop-in på campus Ultuna

Publicerad: 05 september 2022

Under höstterminen 2022, med start onsdagen den 7/9, kommer personal från Studenthälsan att finnas på plats varannan vecka för drop-in rådgivning/tidsbokning i mottagningsrum vid Ulls hus, Service center.

Genom Studenthälsan kan du få individuellt samtalsstöd med kuratorer, psykologer och hälsopedagoger för att främja ditt välmående och för att du ska få en hållbar studietid.

Drop-in på campus Ultuna
Personal från Studenthälsan finns på plats för drop-in rådgivning/tidsbokning i mottagningsrum vid Ulls hus, Service center.

När: Varannan onsdag, jämna veckor, kl 13.00-16.00.

Boka tid för telefonrådgivning
Tidsbokning
Besöksadress: Övre Slottsgatan 7, 2 tr
Web: Studenthälsan i Uppsala

Studie- och karriärvägledning

Fråga oss om: att läsa kurser eller program, vilken utbildning som passar dig, hur du bygger den för att nå dit du vill eller din studiesituation.

Har du frågor om studier på SLU? Kanske kan du hitta svaren på dem här.
Vanliga frågor och svar om studier på SLU.

Boka ett möte
Kontakta oss via telefon eller mejl för att boka ett enskilt möte på campus, telefonmöte eller videomöte.

studievagledning@slu.se

Måndag 10-12