Skapar du? Ställ ut på campus!

Publicerad: 31 augusti 2022

Håller du på med skapande arbete vid sidan om dina studier eller arbete? Du kanske målar, ritar eller skapar annan typ av konst? SLU-biblioteket och Ultuna konstklubb bjuder in alla intresserade studenter och anställda att ställa ut konstverk på biblioteket i Ultuna under hösten 2022.

Lämna in ett eller två av dina konstverk till bibliotekets informationsdisk i Ultuna senast den 21 september. Reception på nedre våning är bemannad mellan 916. Ange ditt namn och kontaktuppgifter på varje konstverk.

Utställningen kommer att vara i biblioteket. Vernissage 26 september 2022. Utställningen kan ses fram till 7 oktober.

För mer information om utställningen och hur du bidrar, kontakta Lousia Hatamian eller Carolyn Glynn (kontaktuppgifter längre ned på sidan).