Var med i SLU:s jubileumspodd!

Publicerad: 23 maj 2017

När SLU nu firar 40 år gör vi en jubileumspodd med röster från vår mångsidiga verksamhet landet runt. Nu letar vi medverkande till den.

Under 40 år har vi utvecklats till ett internationellt framstående universitet. Ett universitet som genom forskning och utbildning fortsätter att utmana, lyfta fram hållbarhetsfrågor och söka lösningar på globala problem. Vad betyder ”SLU 40 Years of Science and Education for Sustainable Life” för just dig och vill du bidra med dina erfarenheter och tankar?

Vi behöver röster som medverkar

Är du själv eldsjälen -anställd eller studerande - som brinner för ditt uppdrag och inspirerar andra? Eller vill du tipsa om någon fantastisk kollega eller lärare? Då är det dig eller dem vi vill intervjua till SLU:s jubileumspodd!

Kontakta Ylva Carlqvist Warnborg som gör podden:

E-post:ylva.carlqvist.warnborg@slu.se