6 apr

Online via Teams

Att söka jobb med en portfolio - karriärwebbinar för dig som läser till landskapsarkitekt på SLU

seminarier, workshops |

För landskapsarkitekter utgör portfolion en viktig del i jobbansökan. Missa därför inte detta webbinar med Fredrik Toller, alumn från SLU, som kommer att dela med sig av sina tips.

Fredrik Toller jobbar som affärsutvecklingsstrateg för Sweco Architects, Sverige och är studiochef för ett 30-tal landskapsarkitekter i Stockholm. Han jobbar också i projekt och då framförallt med gestaltning av stadsrum. Årligen anställer han ca fem personer och får varje månad flera ansökningar från de som söker praktik, de som vill ha sitt första jobb och mer seniora landskapsarkitekter.

Målgrupp:

Denna portfolioträff med Fredrik, tillsammans med karriärwebbinariet Tips för bättre CV och jobbansökan | Studentwebben (slu.se) samma dag 6 april kl 15.30-16.15, erbjuds specifikt till studenter på lanskapsarkitektprogrammen på campus Uppsala och Alnarp.

I webbinarierna får du lära dig mera om hur du förbereder dig inför jobbsökning och när du träffar potentiella arbetsgivare på LARKdagen den 22 april 2022

Språk: Svenska

Anmälan: Anmäl dig i förväg för att delta i mötet. Efter att du anmält dig mejlar vi inloggnignsuppgifter så du kan delta via Teams.

Tid: 2022-04-06 16:30 - 17:30
Ort: Online via Teams
Arrangör: SLU Karriär i samarbete med alumn Fredrik Toller, SWECO och LARK-rådet
Mer information: