26 maj

Digital

Thesis Day 2021

evenemang |

Den 26 maj får du som skriver ex-jobb en möjlighet att presentera ditt examensarbete för dina kursare, dina vänner och familj, samt representanter från arbetslivet. Thesis Day innehåller en digital posterutställning och muntliga presentationer, samt mingel med studenter, alumner och andra medverkande.

Gå till Thesis Day webbsida för mer information om hur du kan delta (informationen är endast tillgänglig på engelska).

Besök gärna www.thesisday.com för att se förra årets sändning och posterutställning, i väntan på att årets upplaga blir tillgänglig.

Tid: 2021-05-26 13:00 - 14:30
Ort: Digital

Program

Eventet pågår mellan ca 13.00- 14.30 och inkluderar välkomnande, muntliga presentationer och ett socialt program med mingel och möjligheter till nätverkande med alumner.