26 nov

plan 1, Ulls hus (vid trappan), Uppsala

Julmarknad på Campus Ultuna

evenemang |

Nu börjar julen närma sig, och som avslutning på terminen bjuder Culture@Campus och föreningen Ull i Uppland in till julmarknad på Campus Ultuna. Kom och köp julklappar, träffa kollegor och studenter och ta med lite julstämning hem!

Culture@Campus och föreningen Ull i Uppland bjuder tillsammans in alla studenter och anställda på SLU till Campus Ultunas tredje julmarknad. Kom i julstämning och köp egenhändigt tillverkade julklappar gjorda av SLU:s anställda och studenter eller ullkonstnärer från föreningen Ull i Uppland – eller kom förbi bara för att njuta av julmusiken! Arrangörerna bjuder på pepparkakor och glögg!

Är du anställd eller student vid SLU och vill sälja något på julmarknaden? Anmäl dig senast 22 november!

Kontakta biblioteket@slu.se för frågor.

Varmt välkommen!

Tid: 2021-11-26 12:00 - 15:30
Ort: Uppsala
Lokal: plan 1, Ulls hus (vid trappan)