Brinner du för SLU, hållbar utveckling och djur?

Publicerad: 13 februari 2018

Då är detta en bra chans för dig att vara med och värva fler sökande till SLU:s utbildningar, samtidigt som du tjänar en slant.

SLU söker nu efter studenter som vill besöka en klass i sin gamla gymnasieskola och berätta om SLU och prata om #Pluggadjur- och #Pluggahållbart-utbildningarna. Detta är alltså ett ypperligt tillfälle att hälsa på föräldrarna eller kompisar på hemorten med en helt eller delvis betald resa!

Målsättningen är 125 besök på olika skolor runt om i Sverige, gärna med en spridning från norr till söder. Besöken kommer ske från februari till början av april. Så skynda och anmäl ditt intresse nu!

Studenterna ska vara från Pluggahållbart och Pluggadjur-utbildningarna, undantag av veterinärer som redan fyllt sin kvot.

Intresseanmälan

Om du är intresserad av att delta eller har frågor, kontakta Elin Hofny, student och husdjursagronom.

Interesseanmälan ska innehålla:

• Namn
  • Vilket program du går
  • Vad din gamla gymnasieskola heter och i vilken stad den ligger