Registrera dig till internationella toppmötet för studenter inom energi och få chans till resestipendier

Publicerad: 26 november 2018

Syftet med evenemanget är att samla passionerade studenter från alla akademiska fält och världens hörn, och försöka skapa ett mer hållbart energiprojekt.

Arrangör är Student Energy, en global välgörenhetsorganisation som representerar en rörelse på 50 000 ungdomar i 130 länder. De arbetar med ett team på Imperial College London för att organisera det internationella student energitoppmötet 2019 (SES 2019), det största studentledda energitoppmötet i världen, med 650 studenter från över 100 länder som kommer samman.

Du kan titta på en video för att få en bättre förståelse för visionen för toppmötet.

Det kommande toppmötet kommer att äga rum 17-20 juli 2019 i London, Storbritannien. Förhandsregistreringar för att delta i toppmötet är öppna. Ett antal resestipendier finns för de som är förregistrerade.

Läs mer här om toppmötet.