Vad kan du åstadkomma på 100 timmar? Vinn en resa till London!

Publicerad: 24 oktober 2016

Tävla mot studenter från landets främsta högskolor och universitet om WSPs Framtidsstipendium 2016 och vinn en resa inklusive mat och boende till London.

100H är casetävlingen där du gör upp mot andra studenter från Sveriges bästa högskolor och universitet om chansen att vinna WSPs Framtidsstipendium.

Caset släpps den 11/11 klockan 11:00. Din grupp har sedan 100 timmar på er att leverera en lösning. Vilka som ska ingå i gruppen bestämmer du själv.

Arbetsgruppen bakom det vinnande bidraget blir mottagare av WSPs Framtidsstipendium 2016, och vinner en resa till London inklusive mat och boende. I resan ingår ett besök på WSP UKs huvudkontor samt en exklusiv guidning bland aktuella WSP-projekt i London.