26 okt

Online/Zoom

Fem tips på hur du förbereder dig inför näringslivsdagar och möten med arbetsgivare

seminarier, workshops |

Välkommen till en digital workshop om hur du kan få ut det mesta av en näringslivsdag. För att du ska känna dig redo och få igång givande samtal så arrangerar SLU Karriär en workshop med tips på förberedelser.

En näringslivsdag är ett utmärkt tillfälle för dig som student att träffa intressanta arbetsgivare redan under studietiden. Varje termin arrangerar Studentkårerna på SLU olika dagar där personal från företag och organisationer kommer till ditt campus. Passa på att gå på näringslivsdagar och branschdagar för att lära dig mera om arbetslivet och de uppdrag som arbetsgivare kan erbjuda studenter på SLU.

För att du ska känna dig redo och få igång givande samtal så arrangerar SLU Karriär en workshop med tips på förberedelser. Välkommen att delta i workshopen på Zoom den 26 oktober!

Tid: 2022-10-26 15:30 - 16:30
Ort: Online/Zoom