21 jul

SLU

Webbseminarium för nyantagna programstudenter på SLU

seminarier, workshops |

Välkommen till ett webbseminarium där studie- och karriärvägledningen samt antagningsenheten på SLU informerar och besvarar dina frågor.

Webbseminarium för studenter nyantagna till SLU

Du som är antagen till ett kandidat- eller yrkesprogram på SLU och ska börja hösten 2021 är välkommen till det här informationsmötet. Vi kommer att ge kort allmän information om programstart, registrering och höstens undervisning. Du kommer också att kunna ställa frågor.

Du som är reserv är också välkommen att delta. Om du är med på seminariet eller inte påverkar inte din chans att antas.

Du måste anmäla dig, senast 20 juli, för att få inloggningsuppgifter.

Du kan ladda ner Zoom i förväg eller när du ansluter till seminariet.

Logga in 5 minuter innan webbseminariet börjar.

Anmäl dig här: https://slu-se.zoom.us/webinar/register/WN_ieMYPwOiQjifzOCWgcLXsA

Bekräftelsen skickas till den e-postadress som du ha anmält. Kolla din skräppost, om du inte har fått den.

Tid: 2021-07-21 12:00 - 13:30
Ort: SLU