15 maj

Uppsala Drivhuset TeamUp 2023

evenemang |

Är du intresserad av startup? Då är det här online-eventet för dig!

Delta på TeamUp 2023 – ett digitalt evenemang som samlar några av Uppsalas mest innovativa start-ups med andra studenter och alumner.

Måndagen den 15 maj kl 18:00-20:00 online: Gather Town!

För att delta behöver du registrera dig: Google-formulär. Du kommer att få en Gather Town-länk till din e-post innan evenemanget. Du kan läsa mer om startups som deltar nedan.

Arrangörer är EIT hälsa, Uppsala University Innovation, Uppsala Innovation Centre, Green Innovation Park, Almi Uppsala och Drivhuset Uppsala.

På detta event kommer du att få chansen att kunna prata med startup-företag som letar efter nya personer (eventuellt till exempel för: praktik/ex-jobb/deltidsarbete/heltidsarbete/etc).

Vi kommer att mötas i en värld vi byggt i Gather Town (en online-avatarvärld). En länk kommer att skickas till dig via e-post innan evenemanget.

Tid: 2023-05-15 18:00 -
Ort: Online